sábado, 14 de noviembre de 2009

Un bon vi a bon preu


Aquest cap de setmana amb motiu d ela trobada gastronomia del Club que estem posant en funcionament a Sabadell i al que trobareu un enllaç a:

http://cuinairestaurants.blogspot.com/

o directament a

http://gastronomssbd.blogspot.com/

varem posar com a vi el Casar de Burbia.
El vaig conèixer en un restaurant aquest estiu... en concret al Brown 33 del Passeig de Gràcia i ens va agradar. Vaig buscar per la web i el vaig trobar a:

http://www.casardeburbia.com/

Ja em coneixeu i sabeu que difícilment us podré dir quines aromes desprèn... però com que em va agradar, vaig llegir que tenia premis i el seu preu es de 8,20€...(al restaurant em va costar 20€) em vaig quedar una caixa de 12, que hem anat consumint i ahir les 3 botelles que quedaven les vaig aportar al Club (al que per cert esteu tots convidats a participar quan us vingui de gust).

El que si puc dir ... i no ho sé explicar tècnicament es que es un vi que millora molt a servir-lo a la temperatura al voltant dels 15ºC. Ja se que tots milloren... però en aquest cas la diferencia entre prendre’l a temperatura “estiu” o a 15ºC es nota molt.
Va sorprendre als participants i el varem prendre amb una amanida de “gésiers” i pernil d’ànec de primer i un magret amb salsa de taronja de segon.
Les receptes les trobareu al enllaç que us he indicat abans.
Be... ja he presentat un vi.... a veure si us animeu....

PS. El Casar de Burbia vaig observar que el tenen a la botiga on ens varem coneixer al fer el curs.

No hay comentarios:

Publicar un comentario